سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا می توانید از نشستن بر روی توالت فرنگی بیمار شوید؟

ما می دانیم که شما برای جلوگیری از هرگونه میکروب هنگام نشستن بر روی توالت فرنگی، از مقداری کاغذ توالت بر روی صندلی های توالت عمومی استفاده می کنید. با عرض پوزش ، اما یک کاغذ نازک و شل و ول نمی تواند که از شما در برابر میکروب ها محافظت کند. اما خیلی نگران نباشید شانس بالایی وجود ندارد که توالت عمومی به خوبی منبع انتقال بیماری به شما باشد. مطمئن ترین راه استفاده از رول پلاستیکی توالت فرنگی می باشد.

چرا ما از روکش صندلی توالت استفاده می کنیم؟

دلیل اینکه بسیاری از افراد نیاز به استفاده از رول توالت فرنگی را احساس می کنند به این دلیل است که زمانی اعتقاد بر این بود که صندلی های توالت راهی برای انتقال عفونت های دستگاه گوارش و مقاربتی است. اما ، طبق TIME ، شواهد واقعی زیادی برای اثبات این امر وجود ندارد. بنابراین اکنون ، از آن آسترها در حمام های عمومی استفاده می شود تا افراد هنگام تسکین خود احساس کمی تمیز کنند.

آیا می توانید از صندلی توالت بیمار شوید؟

دکتر ویلیام شافنر ، دکتر ، و استاد طب پیشگیری در مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت به هافپوست گفت: “صندلی های توالت وسیله ای برای انتقال هیچگونه عامل عفونی نیستند. شما چیزی نمی گیرید.”

این بدان معنا نیست که هیچ گونه میکروبی روی توالت ها وجود ندارد. اکثر باکتری های موجود در صندلی های توالت میکروب های پوستی رایج هستند ، که اکثر افراد از قبل دارای آن هستند ، بنابراین خطری ندارند. همچنین ، هر وقت توالت را شستشو دهید ، میکروب ها در هوا رها می شوند (آنها می توانند تا شش فوت حرکت کنند!).

اما آیا باید دستشویی را که در آن هستید از رعایت نکات بهداشتی پیروی نکند؟ بهتر است به طور مستقیم روی توالت ننشینید ، زیرا به احتمال زیاد حجم زیادی از میکروب ها روی آن وجود دارد.

کلی رینولدز ، محقق بهداشت عمومی در دانشگاه آریزونا ، به USA Today گفت: “ دستگاه روکش توالت فرنگی جاذب است و باکتری ها و ویروس ها بسیار ریز هستند و می توانند از سوراخ های نسبتاً بزرگی در کاغذ عبور کنند.” بنابراین یک روکش صندلی توالت مانع از انتشار میکروب ها نمی شود ، اما بعید است شما از لمس یک صندلی توالت به هر حال بیمار شوید.

گفته می شود ، میکروب ها اساساً در تمام محل کمین می کنند و بهترین راه برای محافظت از خود در برابر آنها شستن دست هاست. استفاده از صابون و آب گرم برای شستشوی دستان شما می تواند خیلی طول بکشد.

آیا می توانید کروناویروس را از صندلی های توالت دریافت کنید؟

بسیار بعید است که شما کروناویروس را از کاورزن فرنگی بگیرید. اسهال یک علامت شایع COVID-19 نیست و حتی اگر ویروس بتواند از این طریق منتقل شود ، از نشستن روی صندلی توالت آن را نمی گیرید. شما می توانید آن را از دست زدن به صندلی توالت و سپس شستن دست های خود از خود دور کنید. اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد این ویروس وجود ندارد ، بنابراین بسیار مهم است که مرتباً دستان خود را بشویید و از وسایلی که مرتباً لمس می کنید ضد عفونی شوید.

https://noavaranshidor.ir/